Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Turkoase. Meer weten? Ontdek meer
Christian
3 jun 2026 om 20:47
alles was super !
Patrick
28 mei 2026 om 22:48
Zoals altijd,de beste van Diest. Lekkere schotels en Durums.
Michael
17 mei 2026 om 18:15
Heerlijke kebab en shoarmaschotel afgehaald! Beide waren super mals en perfect gekruid. De knoflooksaus maakte het helemaal af. Alles was mooi warm en vers verpakt. Een echte aanrader, zeker voor herhaling vatbaar!
Imke
22 apr 2026 om 20:52
eten was lekker laar levering duurde leer dan 1u30 na 2x bellen zeiden ze steeds binnen 10min zijn we er
Emre
8 apr 2026 om 22:16
Traag
Lisbeth
14 mrt 2026 om 19:38
Beste kebab van Diest en omstreken altijd even vriendelijk en lekker
Michael
8 mrt 2026 om 22:25
Lekkere kebab.
Dominika
21 feb 2026 om 15:50
Very Good!
dilan
2 jan 2026 om 13:40
Top, op tijd en lekker.
Andreas
9 dec 2025 om 0:35
Lekkerste Turkse broodjes tot nu toe! De portie is zo groot dat je de honger van een wolf kan intomen.